دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ پیشرفته
سرفصل ها:
1&2- آشنایی با مفاهیم، اهداف و استراتژی های دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیک به صورت پیشرفته
3&4- نحوه ایجاد یک استارتاپ یا گسترش یک کسب و کار به کمک استراتژی ها و ابزار های دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیک به صورت پیشرفته
5&6- چگونگی ایجاد یک وبسایت تجارت الکترونیک حرفه ای در یک پلتفرم قابل گسترش به همراه استراتژی های دیجیتال به منظور موفقیت در یک بیزینس بلند-مدت
7&8- پروداکت-دیزاین و استراتژیک-پلن پیشرفته برای سایت یا اپلیکیشن دلخواه شما به همراه مشاوره ویژه محصولات/خدمات خاص شخصی/شرکتی
9&10- به کار گیری ابزاری های دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات اینترنتی و آنلاین/آفلاین مارکتینگ جهت افزایش بازاریابی و فروش و بهبود برندینگ
11&12- نحوه درآمد زایی از طریق دیجیتال مارکتینگ و خدمات ارزش افزوده در ایران
13&14- بهبود نرخ تبدیل و افزایش بازگشت سرمایه به صورت کوتاه-مدت و بلند-مدت در یک کسب و کار آفلاین یا دیجیتال به کمک استراتژی ها و ابزار های دیجیتال مارکتینگ
15&16- مشاوره در مورد بیزینس-مدل کسب و کار یا برند شما جهت موفقیت و سود هر چه بیشتر نسبت به رقبای داخلی و حتی خارجی